LLANERA

CULTURA-DEPORTES

“Cuentos, Conseyes y Marionetes” de Elisabet Martín se representará en las casas de cultura de Llanera el martes 25 de mayo

Miercoles 05 de Mayo del 2021 a las 17:18


🔎  Aumentar texto 🔎  Reducir texto

El martes 25 de mayo, las casas de cultura de Llanera acogerán la resprentación “Cuentos, Conseyes y Marionetes” de Elisabet Martín, dirigido a niños y niñas a partir de 4 años. La primera representación será en la Casa de Cultura de Posada a las 17.15 horas y la segunda en Lugo a las 18.30 horas. El aforo está limitado por lo que las inscripciones tienen que realizarse a través de los teléfonos: 985 77 34 90-Biblioteca Posada/ 985 77 10 42 Biblioteca Lugo.

“Cuentos Conseyes y Marionetes” , enmarcado en el programa Asturias Cultura en Red del Principado de Asturias, ye un cuentacuentos onde vamos conocer dellos tipos testos, vamos oyer delles hestories y variaes formes de cuntales: cuentos escenificaos, poesía, conseyes to ello acompañáu de música, títeres artesanales, muncha diversión y dalguna qu’otra sorpresa.

L’actriz y cuentacuentos Elisabet Martín va narranos les hestories que formen esti espectáculu y va dir pidiendo la collaboración de les neñes y los neños que van participar en tou momentu. Vamos conocer distintos tipos d’escritos y vamos ver como pueden ser contaos interpretando o con marionetes.

OPTICA IDEAL
PANERA
DICAR Mirandor del Sol
Areces
La Llera
Michen
Las Coronas

Noticias relacionadas

Leer mas